La Bonita E-novice
Naročite se na naše e-novice, preko katerih vam bomo pošiljali izključno poučne vsebine in novosti iz našega salona.
Splošni pogoji so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za elektronsko poslovanje. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem. S spletno trgovino La Bonito (v nadaljevanju trgovina) upravlja podjetje Ines Babić s.p. ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju ponudnik).
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
Kupec ima pravico, da skladno z določili Zakona o varstvu potrošnikov, zlasti člena 43č, v 14 dneh podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Kupljeno blago vrne v 30 dneh od sporočila o odstopu brez kakršne koli odškodnine. Vendar je kupec dolžan nositi stroške, ki nastanejo pri vrnitvi predmeta nakupa. O nameravanem vračilu mora kupec pisno obvestiti ponudnika, najkasneje v 14 dneh od prejetja blaga na e-naslov info@labonita.si, blago pa vrniti v nadaljnjih 30 dneh. Za pomoč ob sprožitvi postopka vračila blaga smo vam vselej na voljo tudi preko telefonske številke (040) 597-666.
Izdelek pošljete skupaj z vašimi kontaktnimi podatki in številko vašega TRR računa na naslov:
La Bonita, Ines Babić s.p.
Dunajska cesta 56
1000 Ljubljana
Zakon o varstvu potrošnikov v 43. členu določa izjeme, za katere stranka po zakonu nima možnosti vračila:
Vrnjeno ali reklamirano blago mora biti vrnjeno zapakirano v originalni embalaži brez vidnih znakov uporabe. Vračilu mora obvezno biti priložena kopija originalnega računa, ter številko kupčevega transakcijskega računa kamor bomo povrnili kupnino. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.
Kupnino bomo povrnili najkasneje v 14 dneh po prejemu sporočila o odstopu oziroma po prejemu vrnjenega izdelka. Kupnino povrnemo na TRR račun kupca (stroške nakazila krijemo mi).
V primeru vračila iz razloga reklamacije mora kupec vrniti najkasneje v 30 dneh po odstopu od pogodbe. Vračilo plačil mora podjetje opraviti takoj, ko je to mogoče, najkasneje v 14 dneh po sprejemu sporočila o odstopu od pogodbe. Prejeto blago mora kupec vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini. Ne sme ga uporabljati . Prosimo, da blago vrnete v originalni embalaži.
Izdelke lahko plačate:
* Plačilo s kreditnimi karticami (Preko ponudnika Stripe)
Pri plačilu s kreditno kartico boste pred oddajo naročila morali vpisati podatke o kartici (številka kartice, datum veljavnosti in CVC kodo). Ob kliku na gumb Potrdi naročilo se v realnem času naredi avtorizacija kreditne kartice, s preverjanjem podatkov kartice pri bankah. Plačilo s kartico je varno, za zaščito vaših podatkov kartice uporabljamo varno povezavo (https – SSL certifikat podjetja SECTIGO). Podatki o karticah se ne shranjujejo na našem strežniku.
Na voljo je plačilo s kreditnimi in debetnimi karticami: MasterCard, Visa in American Express.
Za dostavo pošiljk imamo sklenjeno pogodbo z dostavno službo. Točen datumu in čas dostave vam kurir sporoči po telefonu, zato poskrbite, da ob naročilu vpišete veljavno telefonsko številko, kjer boste dosegljivi. Strošek dostave v primeru plačila po predračunu ali s kreditno kartico je 3,88€, v primeru plačila po povzetju pa 4,88€. Za naročila nad 80,00 EUR je dostava brezplačna. Naročeni izdelki bodo odposlani v roku dveh delovnih dni. V kolikor je izbrano plačilo po predračunu, naročilo odpošljemo po prejemu plačila. Izjema so izdelki, ki niso na zalogi, vendar vas o tem predhodno obvestimo.
Spletna trgovina LA BONITA vam ponuja prepost, hiter in predvsem varen način plačevanja vaših naročil. Poskrbeti morate samo, da so vaši podatki pravilni in resnični, ne glede na to kateri način plačila boste izbrali.
Vaše naročilo lahko plačate s kreditno kartico direktno v naši spletni trgovini. Naročila plačana s kreditno kartico se obravnavajo prednostno.
Sprejemamo: Visa, MasterCard, Maestro in American Express. Pri plačilu s kartico samo vnaprej rezerviramo znesek vašega naročila na vašem računu. Znesek bo z računa odštet šele, ko bo pošiljka zapakirana in pripravljena za pošiljanje. Ko vnesete podatke kartice, morate izvesti verifikacijo plačila oz. potrditev transakcije še v svoji spletni banki.
*Zaradi nove zakonodaje EU lahko pride do težav s plačilom s plačilno kartico. V primeru težav kontaktirajte svojo banko ali se obrnite na nas.
Če se odločite za plačilo preko spletne banke / UPN naloga (po predračunu – predplačilo) boste po elektronski pošti prejeli podatke za nakazilo vašega naročila (kreirajo se avtomatično). Ko bo znesek naročila v celoti poravnan, boste prejeli naročeno blago. Če bo predračun plačan delno, ostane blago do nadaljnjega v lasti podjetja La Bonita, Ines Babić s.p. . Zaloga naročenih artiklov (po predračunu) je rezervirana samo 24 ur od oddaje naročila.
Dostava naročenih izdelkov v naši spletni trgovini se izvede v najkrajšem možnem času in je odvisna od stanja zaloge. Izdelke bomo dostavili na naslov, ki ste ga navedli tekom naročanja preko dostavne službe GLS. Odkupnino paketa lahko plačate direktno GLS kurirju ob dostavi. Plačate lahko z gotovino ali s kreditno/debetno kartico.
Račun stranka prejme na navedeni elektronski naslov, po prevzemu paketa.
Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila.
Kljub skrbnemu ravnanju s pošiljkami se lahko zgodi, da je paket ob dostavi fizično poškodovan ali kaže znake odprtja. V takem primeru vas prosimo, da sprejem pošiljke zavrnete in nas o tem obvestite telefonsko ((040) 597-666) ali preko elektronske pošte (info@labonita.si). V kolikor boste pošiljko vseeno sprejeli in poškodbe v vsebini paketa ugotovili naknadno nas morate o tem obvestiti v roku 24 ur od prevzema na enega izmed navedenih kontaktov, da lahko sprožimo ustrezen reklamacijski postopek.
Nakup na vseh spletnih straneh podjetja La Bonita, Ines Babić s.p.. izvedete tako, da v obrazec za naročilo vpišete vaše podatke in kliknete na gumb za naročilo.
Kupec lahko svoje naročilo prekliče ali spremeni tako, da na spletni strani odda novo naročilo z novimi podatki, na e-mail naslov info@labonita.si pa pošlje zahtevek za preklic naročila. Kupec lahko naročilo prekliče ali spremeni tudi po telefonu na (040) 597-666.
Vse cene na spletni strani so dokončne glede na dan naročila in že vsebujejo DDV. Po zaključku nakupa boste prejeli potrditev prejema naročila preko e-pošte z vsemi podrobnostmi o vašem naročilu. Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo. Od tega trenutka so vse cene in ostali pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila pod zgoraj navedenimi pogoji. Ponudnik kupcu izda e-račun, ki ga kupec prejme na svoj e-naslov. Vrednost DDV-ja in strošek poštnine sta razvidna iz cenika na strani za naročilo in v e-mail sporočilu, ki ga dobite po potrditvi naročila. Pridržujemo si pravico do napak pri opisu, ceni in roku dostave. Cene se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila. Znižana cena je znižana redna cena, po kateri se prodaja predstavljeni izdelek za določen ali nedoločen čas.
Ob naročilu lahko kupec vnese promocijski kupon, zaradi katerega se zniža vrednost artikla in s tem tudi skupna vrednost naročila. Ob nakupu darilnega bona ni mogoče koristiti kupona za popust. Obračun popusta pri nakupu darilnega bona je onemogočen tudi v samem sistemu. Vsakršna koda je vedno časovno omejena, zato se mora izkoristiti v omejenem določenem roku, sicer je neveljavna. V primeru, da kupec izkoristi kodo za popust, ali naročilo s koriščeno kodo kasneje sam prekliče po lastni volji, do nove ugodnosti z naslova te kode ni več upravičen. Kode, ki prinašajo odstotkovne popuste na izdelke ali celoten nakup, se nanašajo le na izdelke in se ne upoštevajo pri izračunu poštnine ali pakiranja. Razen če ni izrecno drugače zapisano, lahko eno kodo za popust kupec uporabi le enkrat.
Popusti in kode za popuste se med seboj ne seštevajo. Če nakupujete izdelke, ki so že znižani in poskusite uporabiti še kodo za popust, sistem upošteva odstotek popusta, ki je za stranko ugodnejši. Primer: Kupujete izdelek, ki je znižan za 15 % in poskusite uporabiti kodo za 5 % popusta. Sistem upošteva ceno z 15 % popustom. Če pa je izdelek znižan za 5 %, vi pa uporabite kodo za 15 % popusta, boste izdelek kupili z 15 % popustom.
Trgovec se zavezuje, da bo varoval zaupnost osebnih podatkov in zasebnost uporabnikov spletne trgovine. Zbrane osebne podatke bo Trgovec uporabljal izključno za opravljanje storitev, ki jih ponuja. Trgovec spoštuje zaupnost osebnih podatkov in zasebnost uporabnikov spletne trgovine, zato bo storil vse potrebno, da jih zaščiti pred kakršnimikoli kršitvami in zlorabami. Osebni podatki uporabnikov so eno izmed področij, kateremu Trgovec posveča izredno skrb in pozornost, saj se zaveda občutljive narave tega področja.
Trgovec za potrebe opravljanja storitev, ki jih ponuja, zbira, vodi, obdeluje in shranjuje naslednje uporabnikove podatke:
Za pravilnost, popolnost in ažurnost podatkov, ki jih vnesejo uporabniki, trgovec ne odgovarja.
Trgovec vsakemu uporabniku ob začetku vsakokratne uporabe spletne trgovine dodeli piškotek za identifikacijo, spremljanje nakupovalne košarice in zagotavljanje sledljivosti (t.i. “cookie”), ki se v pomnilniku strežnika shranjuje le za čas trajanja obiska spletne trgovine in se izbriše po eni uri neaktivnosti. Trgovec lahko na osebni računalnik uporabnika shrani tudi nekatere trajne piškotke, kot npr. identifikacijska številka uporabnika v šifrirani obliki za prepoznavanje ob naslednjem obisku spletne trgovine ali ocene artiklov, s pomočjo katerega uporabnik ve, katere artikle je že ocenil, posredno pa tudi piškotke zunanje storitve Google Analytics, ki služijo analizi obiskov spletnega mesta. Trgovec lahko te podatke v anonimizirani sumarni obliki uporabi za namene statističnih analiz. Za potrebe zagotavljanja spletne varnosti Trgovec zbira tudi IP naslove, iz katerih uporabniki dostopajo do spletne trgovine.
Trgovec je v skladu s predpisi, ki urejajo varstvo osebnih podatkov, zavezan k varovanju osebnih podatkov uporabnikov njegove spletne trgovine. Trgovec ne bo pod nobenim pogojem brez izrecnega dovoljenja uporabnika posredoval osebnih oz. drugih podatkov uporabnika tretji osebi oz. ne bo omogočil tretji osebi, da vpogleda v osebne oz. druge podatke uporabnika, razen če bi to od njega zahtevale državne oblasti, če je taka obveznost določena v zakonu, ali v dobri veri, da je tako ukrepanje potrebno za postopke pred sodišči ali drugimi državnimi organi ter za zaščito in uresničevanje zakonitih interesov Trgovca.
Vsi osebni in drugi podatki, ki jih bo uporabnik posredoval ob prijavi v spletno trgovino, kot tudi ob naročilu nakupa izdelkov, vključno z vsebino naročil, bodo varovani v skladu s predpisi, ki urejajo varstvo osebnih podatkov. Trgovec teh podatkov ne bo uporabil v namen, ki bi kakorkoli škodoval uporabniku ali drugi vpleteni osebi. Trgovec podatkov uporabnikov ne bo uporabil za pošiljanje promocijske e-pošte ali drugega nezaželenega promocijskega materiala, razen za pošiljanje tistih promocijskih obvestil, na katere se bo uporabnik naročil oz. s katerimi bo soglašal. Trgovec lahko podatke v anonimizirani sumarni obliki uporabi za namene statističnih analiz. Zaupnost osebnih in drugih podatkov uporabnikov ne bo kršena v nobeni obliki.
Trgovec bo osebne podatke uporabnikov vodil v zbirki osebnih podatkov samo toliko časa, kot je nujno potrebno, da se doseže namen, za katerega se osebni podatki zbirajo in vodijo.
Dostavni službi bo Trgovec zaupal le potrebne podatke za dostavo v spletni trgovini kupljenih izdelkov (podatki o prejemniku in naslov za dostavo). Prek elektronske pošte bo Trgovec stopil v stik z uporabnikom, če bo to potrebno za izvedbo nakupa v spletni trgovini, prek kontaktne telefonske številke pa le, če bo v postopku registracije oz. nakupa v spletni trgovini prišlo do težav.
Trgovec ima, skladno z Zakonom o varovanju osebnih podatkov, varovanje osebnih podatkov urejeno s Pravilnikom o zavarovanju osebnih podatkov.
Vse pri Trgovcu redno ali honorarno zaposlene osebe, ki imajo dostop do osebnih in drugih podatkov uporabnikov, so seznanjene z določili Pravilnika o zavarovanju osebnih podatkov in z dolžnostjo varovanja osebnih in drugih podatkov in so dolžne upoštevati ta določila o varovanju zaupnosti osebnih podatkov in zasebnosti uporabnikov spletne trgovine. Dolžnost varovanja osebnih in drugih podatkov velja časovno neomejeno, tudi po prenehanju razmerja s Trgovcem.
Registrirani uporabniki lahko kadarkoli prenehajo uporabljati spletno trgovino in lahko prekličejo svojo registracijo. To storijo tako, da s pisno izjavo Trgovcu sporočijo preklic registracije. Pred podajo izjave o preklicu registracije mora uporabnik Trgovcu poravnati vse še neporavnane obveznosti iz naslova opravljenih nakupov v spletni trgovini. Trgovec bo zaupnost osebnih podatkov in zasebnost uporabnikov spletne trgovine v okviru te politike zasebnosti varoval tudi v primeru preklica registracije.
Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.
La Bonita, Ines Babić s.p. si pridržuje pravico od odstopa pogodbe oz. realizacije naročila v kolikor nastane bistvena napaka v ponudbi. Bistvena napaka zajema elemente, na podlagi katerih La Bonita, Ines Babić s.p. ne bi pristala na sklenitev pogodbe. Med omenjene napake spadajo tudi očitne napake v ceni artiklov, ki so lahko posledica tehničnih in drugih težav.
Imate pravico, da napake na kupljenih izdelkih uveljavljate iz naslova stvarne napake ob spoštovanju Zakona o varstvu potrošnikov (Uradni list RS, št. 51/04, 98/04 – uradno prečiščeno besedilo, s spremembami, dopolnitvami in popravki). Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Uporabnik (kupec) mora v obvestilu o napaki natančno opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda. Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.
Napaka na izdelku je stvarna:
Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.
Kupec lahko zahteva po lastni izbiri :
Če menite, da ima kupljen izdelek stvarno napako, nas nemudoma kontaktirajte na (040) 597-666 ali pošljite sporočilo s podrobnim opisom napake na info@labonita.si in priložite vaš račun ali številko naročila. V najkrajšem možnem času vam bomo ponudili zamenjavo artikla ali možnost za vračilo kupnine.
Pri uveljavljanju pravic iz tega naslova mora potrošnik trgovcu v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda. Če napaka ni sporna, mora trgovec čim prej, najkasneje pa v roku 8 dni, ugoditi potrošnikovemu zahtevku. Če pa o napaki obstaja spor, mora trgovec v roku 8 dni podati potrošniku pisen odgovor.
Imate pravico do neplačljivih informacij o vaših osebnih podatkih s katerimi razpolagamo, kot tudi pravico do izbrisa teh podatkov. Če imate vprašanja glede izbrisa, predelave ali uporabe vaših podatkov, se obrnite na: info@labonita.si ali nam pošljite zahtevek po pošti.
Obvestila o stanju naročila: pridržujemo si pravico, da vas na vpisano telefonsko številko preko sms sporočila obvestimo, ko je vaše naročilo odpremljeno in če artikli niso bili prevzeti od 3 do 5 dni. Če artikli niso bili prevzeti več kot 5 dni, si pridržujemo pravico klica na posredovano telefonsko številko, kot opomnik za prevzem artiklov.
Obvestila: po prijavi na obvestila bosta vaše ime, tel. številka in vaš elektronski naslov z vašim dovoljenjem uporabljena v reklamne namene, dokler se iz obveščanja ne odjavite. Na prejemanje obvestil se prijavite le, če je ob naročilu obkljukano posebno polje, ki vam omogoča prijavo.
Vse fotografije izdelkov so simbolične in ne odražajo nujno in v celoti lastnosti izdelka, zato služijo zgolj kot informativni prikaz!
V primeru vpisa e-mail naslova v obrazec za e-novičke “Prijavi se na Newsletter” na labonita.si, bomo vaš e-mail naslov shranili za namene obveščanja o posebnih ugodnostih in promocijah spletne trgovine labonita.si. Iz baze prejemnikov obvestil se lahko kadarkoli odjavite s sporočilom na info@labonita.si ali s klikom na povezavo ‘Odjava’ na dnu promocijskih e-mail sporočil.
Za odjavo od občasnih promocijskih SMS sporočil na prejeto SMS sporočilo odgovorite z besedilom “Odjava” in vašo telefonsko številko bomo odstranili iz baze prejemnikov sporočil.
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožbe oddajte pisno po elektronski pošti na naslov: info@labonita.si Ponudnik bo v treh delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.
Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. labonita.si, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi tukaj (povezava: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SL)
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.
Ob vnosu novih artiklov, vpeljavi dodatnih storitev in tehnologij, nastanku novih okoliščin ali v drugih primerih, ki zahtevajo spremembo splošnih pogojev, si družba pridržuje pravico, da te Splošne pogoje spremeni. V kolikor bodo te Splošni pogoji spremenjeni, bomo naredili vse kar je v naši moči, da uporabnike o tem obvestimo preko običajnih elektronskih komunikacijskih kanalov, oziroma s pomočjo obvestila, ki ga bomo objavili na naši spletni trgovini.
Na spletni trgovini bodo prav tako vedno objavljeni zgolj tisti Splošni pogoji, ki so takrat v veljavi.
La Bonita, Ines Babić s.p.
Dunajska cesta 56
1000 Ljubljana
Podjetje je vpisano v sodnem registru Okrožnega sodišča v Ljubljani dne 2. 7. 2018
ID za DDV: SI616731445
Matična številka: 8234159000
TRR: SI56 0310 2100 0839 891 pri SKB d.d.