Dostava izdelkov

Dostavo naših paketov opravlja kurirska služba Pošta ali GLS Slovenia, na naslov, ki ste ga navedli (vnesli) ob oddaji spletnega naročila. Paket vam dostavi poštar ali dostavljalec GLS-a. Pošta vam lahko paket dostavi tudi na drug naslov, če vam trenutno tako bolj ustreza, lahko pa ga pustijo v poslovalnici Pošte ali v paketomatu Pošte. Delovni čas in lokacije najdete na tej povezavi.

Naročila izdelkov sprejemamo izključno in samo preko naše spletne trgovine www.labonita.si. Za artikle, ki iz takšnih ali drugačnih razlogov trenutno niso na zalogi, se zavezujemo kupca o tem obvestiti še isti dan in mu predstaviti možnosti kasnejše dostave.

Kakšen je strošek poštnine oz. dostave paketa?

Poštnina oz. znesek dostave je 3,88€ v primeru plačila po predračunu ali s kreditno kartico in 4,88€ v primeru plačila po povzetju. Za nakupe nad 80€ je dostava brezplačna.

Kdaj bom prejel/-a naročen izdelek?

V spletni trgovini labonita.si se zelo trudimo, da vsako vaše naročilo odpremimo v najkrajšem možnem času. Vaše naročilo bi moralo biti dostavljeno v roku 2 do 3 delovnih dni, v kolikor je naročilo oddano do 12. ure, se bomo potrudili, da bo vaš paket oddan dostavljalcem že isti dan. Med vikendi in prazniki ni dostave.

Ko prejmete obvestilo, da je pošiljka odpremljena je vaša pošiljka odposlana v GLS skladišče. Naslednji dan paket kurirska služba vnese v sistem in večer pred dostavo dodeli paketu status “v dostavi”. Naslednji delovni dan je (v večini primerov) paket že v dostavi na vašem naslovu.

Na dan dostave boste prejeli SMS sporočilo in e-mail, s predvidenim časom dostave. Načeloma vas na tel. številko, ki ste jo navedli ob oddaji naročila, kurir pred dostavo tudi pokliče.

VRAČILO POŠKODOVANIH POŠILJK

Kljub skrbnemu ravnanju s pošiljkami se lahko zgodi, da je paket ob dostavi fizično poškodovan ali kaže znake odprtja. V takem primeru vas prosimo, da sprejem pošiljke zavrnete in nas o tem obvestite telefonsko 040 597 666 ali preko elektronske pošte (info@labonita.si). V kolikor boste pošiljko vseeno sprejeli in poškodbe v vsebini paketa ugotovili naknadno nas morate o tem obvestiti v roku 24 ur od prevzema na enega izmed navedenih kontaktov, da lahko sprožimo ustrezen reklamacijski postopek.

Reklamacije in vračila

Kupec ima pravico, da skladno z določili Zakona o varstvu potrošnikov, zlasti členov 46c in 43č, v 14 dneh podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Kupljeno blago vrne v 14 dneh od sporočila o odstopu brez kakršne koli odškodnine. Vendar je kupec dolžan nositi stroške, ki nastanejo pri vrnitvi predmeta nakupa. O nameravanem vračilu mora kupec pisno obvestiti ponudnika, najkasneje v 14 dneh od prejetja blaga na e-naslov info@labonita.si, blago pa vrniti v nadaljnjih 30 dneh. Za pomoč ob sprožitvi postopka vračila blaga smo vam vselej na voljo tudi preko telefonske številke 040 597-666.

Izdelek pošljete skupaj z vašimi kontaktnimi podatki in številko vašega TRR računa na naslov:

La Bonita, Ines Babić s.p.
Dunajska cesta 56
1000 Ljubljana

Zakon o varstvu potrošnikov v 43. členu določa izjeme, za katere stranka po zakonu nima možnosti vračila:

  • Če je izdelek narejen po navodilih potrošnika in prilagojen njegovim potrebam ali če gre za pokvarljiv izdelek ali izdelek, ki mu je že potekel rok uporabe;
  • Če gre za dobavo prehranskih izdelkov in je plastična embalaža odprta in/ali poškodovana,
  • Če gre za dobavo avdio ali video posnetkov, če je potrošnik odprl varnostni pečat;
  • Če gre za dobavo časopisov, revij in periodičnih publikacij;
  • Pri nakupu podaljšane garancije.

Vrnjeno ali reklamirano blago mora biti vrnjeno zapakirano v originalni embalaži brez vidnih znakov uporabe. Vračilu obvezno priložite kopijo originalnega računa, ter številko vašega transakcijskega računa kamor vam bomo povrnili kupnino. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

Kupnino vam bomo povrnili najkasneje v 14 dneh po prejemu sporočila o odstopu oziroma po prejemu vrnjenega izdelka. Kupnino povrnemo na TRR račun stranke (stroške nakazila krijemo mi).

V primeru vračila iz razloga reklamacije mora kupec vrniti najkasneje v 30 dneh po odstopu od pogodbe. Vračilo plačil mora podjetje opraviti takoj, ko je to mogoče, najkasneje v 14 dneh po sprejemu sporočila o odstopu od pogodbe. Prejeto blago mora kupec vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini. Ne sme ga uporabljati . Prosimo, da blago vrnete v originalni embalaži.

Povračila denarja

Ko bo vaše vračilo prejeto in pregledano, vam bomo poslali e-poštno sporočilo, da vas obvestimo, da smo prejeli vrnjeni izdelek. Prav tako vas bomo obvestili o odobritvi ali zavrnitvi vašega vračila. Če je odobreno, bo vaše vračilo obdelano in kupnina bo vrnjena na vašo kreditno kartico ali prvoten način plačila, najkasneje v roku 14 dni.

Pozna ali manjkajoča vračila

Če še niste prejeli vračila, najprej znova preverite svoj bančni račun. Nato se obrnite na izdajatelja kreditne kartice; lahko traja nekaj časa, preden bo vaše vračilo uradno objavljeno. Nato se obrnite na svojo banko. Pogosto traja nekaj časa za obdelavo, preden je vračilo objavljeno. Če ste storili vse to in še vedno niste prejeli vračila, nas kontaktirajte na info@labonita.si.

Odprodajni artikli

Vračilo je možno samo za izdelke, ki so kupljeni po rednih cenah. Za artikle v odprodaji vračilo ni možno.

Vračila artiklov

Če želite izdelek vrniti, ga pošljite po pošti na: La Bonita, Ines Babić s.p., Dunajska cesta 56, 1000 Ljubljana

Sami boste odgovorni za plačilo stroškov pošiljanja za vračilo vašega predmeta. Stroški pošiljanja so nevračljivi. Če prejmete vračilo, bo strošek povratne pošiljke odštet od vašega vračila. Če vračate dražje izdelke, lahko razmislite o uporabi sledljive storitve pošiljanja ali nakupu zavarovanja pošiljanja. Ne jamčimo, da bomo prejeli vaš vrnjeni izdelek.

Potrebujete pomoč?

Za vprašanja o vračilih in vračilih se obrnite na nas na info@labonita.si.